Tłumacz

Janina Smak


Tytuł: Moje doświadczenia z radiestezją
Autor: Janina Smak
Wydawca: Janina Smak
Opis: (…) Radiestezją zainteresowałam się wiele lat temu, gdy przeczytałam artykuł o szkodliwości cieków wodnych. Pomyślałam wtedy o dręczących mnie od lat bólach głowy i innych problemach zdrowotnych. Uświadomiłam sobie, że moje dolegliwości z czasem mijały i znów powracały w zależności od miejsca zamieszkania. Sprowadziliśmy do domu radiestetę. (...).(fragment przedmowy autorki)

ZAMÓW U AUTORA

1 komentarz:

  1. Polecam gorąco zarówno wtajemniczonym w zagadnienia radiestezji, jak i laikom. Książka napisana rzeczowo, wciągająca, ilustrowana ciekawymi ilustracjami i rysunkami autorki. Uważam, że to bardzo udany debiut autorski. Czekam na wydanie tradycyjne, no i kolejne książki.

    OdpowiedzUsuń